Sijoittajatiedon julkistaminen

Tulosjulkistukset vuonna 2014

• Tilinpäätöstiedote vuodelta 2013 28.1.2014
  • Vuosikertomus vuodelta 2013 sisältäen tilinpäätöksen vko 8/2014.
  • Osavuosikatsaus tammi−maaliskuulta 24.4.2014
  • Osavuosikatsaus tammi−kesäkuulta 22.7.2014
  • Osavuosikatsaus tammi−syyskuulta 22.10.2014

Tilinpäätöstiedote ja osavuosikatsaukset julkistetaan noin klo 8.00 Suomen aikaa.

Järjestämme osavuosikatsausten ja tilinpäätöksen julkistamisen yhteydessä tiedotustilaisuuden sijoittajille, analyytikoille ja median edustajille. Tilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta ja niiden webcast-lähetykset ovat katsottavissa englanniksi verkkosivuillamme sekä reaaliaikaisesti että nauhoitteina.

Hiljainen jakso

Ennen julkistuksia yhtiö noudattaa niin sanottua hiljaista jaksoa, joka alkaa 1.1., 1.4., 1.7. ja 1.10. ja kestää tilinpäätöksen tai osavuosikatsauksen julkistamiseen asti.

Varsinainen yhtiökokous 2014

Caverionin varsinainen yhtiökokous pidetään 17. maaliskuuta Finlandia-talolla, Helsingissä. Ilmoittautuminen kokoukseen on alkanut ja se päättyy 12.3. klo 10.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen

Sijoittajatietoa verkossa

Caverionin verkkosivujen Sijoittajat-osio sisältää muun muassa:

•  taloudelliset raportit, pörssitiedotteet, sijoittajaesitykset ja webcast-lähetykset sekä tiivistettyä videomateriaalia sijoittajatilaisuuksista
  • kuukausittain päivittyvät tiedot suurimmista omistajistamme sekä yhtiön ilmoitusvelvolliset sisäpiiriläiset ja heidän omistuksensa
  • osakkeen kaupankäyntitiedot
  • työkaluja osakkeen analysoimiseksi, mm. osakehintahaun, tuottolaskurin, jolla voit laskea sijoituksesi arvon
  • konsensusennusteet tuloksestamme
  • kalenterin tulevista tapahtumista

IR App

Sijoittajatietoa Caverionista on saatavilla myös iPad-sovelluksen kautta, jonka kautta yhtiötä koskeva ajantasainen sijoittajatieto on luettavissa iPadille optimoidussa muodossa. Sovellus tarjoaa iPad-käyttäjille viimeisintä taloudellista tietoa Caverionista sekä online että offline-tilassa. Sovelluksen voi ladata maksutta App Storesta.

Julkaisujen ja tiedotteiden tilaaminen

Voit tilata Caverion pörssitiedotteet, sijoittajauutiset ja lehdistötiedotteet sähköpostiisi verkkosivuillamme olevalla tilauslomakkeella

Vuosikertomus julkaistaan ainoastaan verkossa. Caverionin esitemateriaalia voi tilata konserniviestinnästä: communications (at) caverion.com

Tiedonantopolitiikkamme on luettavissa Caverionin verkkosivuilla